1. Hoe kan ik jullie bereiken?
Bij Bar-O-lo houden we van écht contact. Je bereikt ons makkelijk via mail anja@bar-o-lo.be of op +32 470 66 27 62 Instagram & Facebook: @Bar.O.lo
Laat iets van je horen – of het nu over een wijnkeuze gaat of gewoon een babbeltje is.
Laat iets van je horen – of het nu over een wijnkeuze gaat of gewoon een babbeltje is.
2. Hoe bestel ik online?
Klik, kies en droom weg. Selecteer je favoriete wijnen per 6.
Zodra je je mandje gevuld hebt, ga je vlot naar afrekenen. Even je gegevens invullen, veilig betalen… en dan is het wachten op dat heerlijke moment wanneer je bestelling toekomt. Cheers to that.
Zodra je je mandje gevuld hebt, ga je vlot naar afrekenen. Even je gegevens invullen, veilig betalen… en dan is het wachten op dat heerlijke moment wanneer je bestelling toekomt. Cheers to that.
3. Hoe kan ik betalen?
We houden het eenvoudig én veilig.
Je kiest gewoon wat voor jou het best werkt:
∙Mastercard
∙Visa
∙Bancontact
∙PayPal
Onze betaalpagina is goed beveiligd – jij focust op proeven, wij zorgen voor de rest.
Je kiest gewoon wat voor jou het best werkt:
∙Mastercard
∙Visa
∙Bancontact
∙PayPal
Onze betaalpagina is goed beveiligd – jij focust op proeven, wij zorgen voor de rest.
4. Bieden jullie alleen wijnen uit Piëmonte aan?
Piëmonte is waar ons hart ligt – elegant, karaktervol en complex. Maar we geloven ook in het ontdekken van nieuwe parels.
Daarom nodigen we regelmatig gastwijnen uit andere regio’s uit, via collega’s die net zo gepassioneerd zijn als wij. Kom proeven op één van onze events, en laat je verrassen.
Daarom nodigen we regelmatig gastwijnen uit andere regio’s uit, via collega’s die net zo gepassioneerd zijn als wij. Kom proeven op één van onze events, en laat je verrassen.
5. Welk gerecht past bij welke wijn?
Food en wine? Onlosmakelijk.
Als Bar-O-lo Friend krijg je toegang tot verrassende foodpairingtips, eenvoudige combinaties én culinaire inspiratie.
Want goede wijn wordt nóg beter met het juiste gerecht erbij.
Als Bar-O-lo Friend krijg je toegang tot verrassende foodpairingtips, eenvoudige combinaties én culinaire inspiratie.
Want goede wijn wordt nóg beter met het juiste gerecht erbij.
6. Wat als de wijn tegenvalt?
We doen ons uiterste best om je te laten genieten – maar smaken zijn persoonlijk. Valt er toch iets tegen? Laat het weten via anja@bar-o-lo.be. We luisteren, denken mee en zorgen voor een oplossing. Zo hoort het, vinden wij.
7. Hoe snel ontvang ik mijn levering?
Normaal binnen de 3 tot 5 werkdagen. Sneller nodig voor een feestje of spontaan moment? Stuur ons een berichtje en we kijken wat haalbaar is.
8. Hoe leveren jullie?
Met zorg. En liefde. Je krijgt je pakket netjes thuis, of op het adres dat jij opgeeft. Een buur, een collega, een wijnpartner in crime – zeg maar waar we mogen leveren.
9. Wat zijn de leveringskosten?
Wij werken samen met BPost. Per doos wordt er voor levering in Belgiê 15€ aangerekend, voor levering in Nederland per doos 20€.
Voor een online bestelling >= 500€ is de levering gratis.
Geen zorgen over kleine lettertjes – gewoon wijn, zonder extra gedoe.
Voor een online bestelling >= 500€ is de levering gratis.
Geen zorgen over kleine lettertjes – gewoon wijn, zonder extra gedoe.
10. Waar leveren jullie?
Heel België en Nederland. Buiten die grenzen? Stuur ons een mailtje en we bekijken samen wat er kan.
11. Ik was niet thuis bij levering van mijn pakje. Waar is mijn pakje nu?
De levering wordt standaard door BPost uitgevoerd. Wat er gebeurt met je pakje hangt af van je leveringsvoorkeuren. Je kan deze instellen via MijnVoorkeuren of in de My bpost app
- Ik heb mijn leveringsvoorkeuren al ingesteld
Als je niet thuis was op het moment van de levering, zullen we je pakje leveren volgens je leveringsvoorkeuren: bij een buur, op een veilige plaats of in een Afhaalpunt.
- Ik heb mijn leveringsvoorkeuren nog niet ingesteld
In dit geval probeert de postbode doorgaans je pakje bij een buur of op een veilige plaats af te leveren. Als dit niet lukt, krijg je een afwezigheidsbericht in je brievenbus. Jij of iemand anders kan het pakje binnen de 14 kalenderdagen afhalen in het Afhaalpunt vermeld op het afwezigheidsbericht.
Hou er echter wel rekening mee dat het Afhaalpunt nog kan wijzigen. Zodra je pakje in een Afhaalpunt ligt, wordt de status van je zending aangepast op Track & Trace en ontvang je een e-mail. Kijk dus altijd eerst de status van je pakje na vooraleer je naar het Afhaalpunt gaat.
- Ik heb mijn leveringsvoorkeuren al ingesteld
Als je niet thuis was op het moment van de levering, zullen we je pakje leveren volgens je leveringsvoorkeuren: bij een buur, op een veilige plaats of in een Afhaalpunt.
- Ik heb mijn leveringsvoorkeuren nog niet ingesteld
In dit geval probeert de postbode doorgaans je pakje bij een buur of op een veilige plaats af te leveren. Als dit niet lukt, krijg je een afwezigheidsbericht in je brievenbus. Jij of iemand anders kan het pakje binnen de 14 kalenderdagen afhalen in het Afhaalpunt vermeld op het afwezigheidsbericht.
Hou er echter wel rekening mee dat het Afhaalpunt nog kan wijzigen. Zodra je pakje in een Afhaalpunt ligt, wordt de status van je zending aangepast op Track & Trace en ontvang je een e-mail. Kijk dus altijd eerst de status van je pakje na vooraleer je naar het Afhaalpunt gaat.
12. Waar ligt het St. Aldegondiskerkje?
Bekijk de route naar het St. Aldegondiskerkje
Toiletvoorzieningen zijn tevens aanwezig alsook is het kerkje toegankelijk voor rolstoelgebruikers.
Toiletvoorzieningen zijn tevens aanwezig alsook is het kerkje toegankelijk voor rolstoelgebruikers.
13. Is er parking voorzien aan het St. Aldegondiskerkje?
Parkeren is mogelijk aan het vlakbij gelegen St.Aldegondisplein. Alsook aan het gemeentehuis, wat 7’ wandelen is volgens Google Maps.
15. Staat je vraag er niet tussen?
Dan horen we het graag. Mail of bel ons even, en we nemen graag de tijd voor je. Want wijn hoort simpelweg fijn te zijn: Taste. Escape. Connect. Daar doen we het voor.